facebook paylaş Googlede Ara

Güneşi Beklerken Dizisi Nükleer Başlıklı Kız - Eğer İstersen Şarkısı ve Şarkı Sözleri 30 Temmuz 2013

güneşi beklerken eğer istersen şarkısı dinle 30 temmuz 2013, güneşi beklerken 30 temmuz çalan şarkı dinle, güneşi beklerken 30 temmuz çalan şarkı sözleri, nükleer başlıklı kız eğer istersen şarkısı sözleri, nükleer başlıklı kız eğer istersen şarkısı dinle, nükleer başlıklı kız eğer istersen şarkısı 30.07.2013, nükleer başlıklı kız eğer istersen şarkısı 30 temmuz 2013
 

GÜNEŞİ BEKLERKEN DİZİSİ 5.BÖLÜM ÇALAN ŞARKI 30.07.2013


Güneşi Beklerken dizisinin 5.bölümü 30 temmuz 2013 salı akşamı yayınlandı. Güneşi Beklerken 5.bölümde çalan Eğer İstersen şarkısını ve şarkı sözlerini sizler için yayınladık...
İşte Güneşi Beklerken dizisinde çalan o şarkı ve sözleri...

Nükleer Başlıklı Kız – Eğer İstersen Şarkı Sözleri:

 Büyütülmüş sudan ucuz değerler ,
 Hayatın için pahalıya giderler ,
 Boş bakıyor aldatılan bu gözler ,
 Yine de beni hep etkilerler,
 Ben varım eğer istersen
 Ben varım
 Kanatlarım yok ama uçabilirim,
 Çılgınlar gibi yine koşabilirim,
 Suçu işleyip sonra kaçabilirim,
 Belki gözlerine tekrar bakabilirim
 Ben varım eğer istersen
 Ben varım guncelportal.blogspot.com
 Büyütülmüş sudan ucuz değerler
 Hayatın için pahalıya giderler
 Boş bakıyor aldatılan bu gözler
 Yine de beni hep etkilerler
 Ben varım eğer istersen
 Ben varım guncelportalblogspot.com
 Yine durgun bir savaşsın
 Sen onunla arkadaşsın
 Bekle o sana yanaşsın
 Ben varım eğer istersen
 Ben varım
 Birde dönüp geriye baksan
 Kim kalmış yanımda diye
 Sonunda beni hatırlasan
 Bitse artık bu bilmece

Kategori: , , ,

0 yorum

Yandex.Metrica